پیراسته فر

خبری تحلیلی

پیراسته فر

خبری تحلیلی

عموی جوبایدن(رئیس جمهورآمریکا)را درسال۱۹۴۴آدم خوارهای(پاپوآ گینه نو)خوردند

جوبایدن(رئیس جمهورآمریکا) در روز چهارشنبه۱۷ آوریل ۲۰۲۴ (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)در حین مبارزات انتخاباتی در پیتسبورگ(پنسیلوانیا) گفت:عمویم(ستوان آمبروز فینیگان جونیور)که مااورا «عمو بوسی»صدامی زدیم در جنگ جهانی دوم درسال ۱۹۴۴میلادی(۱۳۲۳شمسی)  هواپیمایی که درآن سوارشده بوددر جزیره(پاپوآ گینه نو)سقوط کرد و جسد را آدمخواران آن جزیره خوردند.

داستان جو بایدن در مورد«آدم خوارهای پاپوآ گینه نو»را متحیر می کند(Joe Biden’s tale about cannibals bemuses Papua New Guinea)

رئیس جمهور ایالات متحده می گوید عمویش ممکن است پس از سقوط هواپیمای او در جنگ جهانی دوم در پاپوآ گینه نو خورده شده باشد./چهارشنبه۱۷ آوریل ۲۰۲۴ (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)در حین مبارزات انتخاباتی در شهر«پیتسبورگ» در در ایالت پنسیلوانیا
اظهارات جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه عمویش ممکن است توسط آدم خواران در پاپوآ گینه نو در طول جنگ جهانی دوم خورده شده باشد، با آمیزه ای از حیرت و انتقاد در این کشور مواجه شده است.

آقای بایدن در روز چهارشنبه۱۷ آوریل ۲۰۲۴ (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) در حین مبارزات انتخاباتی در پیتسبورگ درباره عمویش، «دوم لیت امبروز جی فینیگان»(2nd Lieit Ambrose J Finnegan) صحبت کرد

«جوبایدن» توضیح داد که چگونه «عمو بوسی»(Uncle Bosie) هواپیماهای تک موتوره را به عنوان پروازهای شناسایی در طول جنگ به پرواز درآورده است.

آقای بایدن گفت که او "در گینه نو سرنگون شد" و افزود: "آنها هرگز جسد را پیدا نکردند زیرا قبلاً در آن قسمت از گینه نو آدمخوارهای زیادی وجود داشتند."

Joe Biden visited a war memorial during a visit to Scranton, Pennsylvania, on Wednesday (AFP via Getty Images)

سوابق رسمی جنگ می گوید «فینیگان» زمانی کشته شد که هواپیمایی که مسافر آن بود دچار نقص موتور شد و در اقیانوس آرام سقوط کرد. در این سوابق اشاره ای به آدمخواری یا سرنگونی هواپیما نشده است.

Lt Ambrose Finnegan, Jr – or, ‘Uncle Bosie’ – was MIA in the Second World War (Supplied)

ستوان آمبروز فینیگان جونیور «عمو بوسی- امبروز» در جنگ جهانی دوم  

Biden spoke to members of the United Steelworkers Union on Wednesday
توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:جوبایدن(رئیس جمهورآمریکا) در روز چهارشنبه۱۷ آوریل ۲۰۲۴ (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)یرای کارزار مبارزات انتخاباتی در پیتسبورگ( پنسیلوانیا) رفته بود گفت:عمویم(ستوان آمبروز فینیگان جونیور)که مااورا «عمو بوسی»صدامی زدیم در جنگ جهانی دوم درسال ۱۹۴۴میلادی(۱۳۲۳شمسی)  هواپیمایی که درآن سوارشده بوددر جزیره(پاپوآ گینه نو)سقوط کرد و جسد را آدمخواران آن جزیره خوردند.

Papua Satelite Map

«پاپوا گینه نو» پس از استرالیا دومین کشور بزرگ قاره اقیانوسیه به شمار می رود .مساحت این کشور در حدود ۵۰۰ هزار کیلومتر مربع و پنجاه و چهارمین کشور بزرگ دنیا محسوب می شود. 

عمده خاک این کشور در جزیره گینه نو قرار دارد و ما بقی آن در هزاران جزایر کوچک تر در نزدیکی گینه نو قرارداد.

«جزیره گینه نو» دومین جزیره بزرگ دنیا به شمار می رود که نیمه غربی آن در حال حاضر متعلق به اندونزی است و نیمه شرقی آن متعلق به پاپوا گینه نو می باشد

US President Joe Biden pays respects to his uncle World War II veteran Ambrose J, Finnegan, Jr. at the Veterans War Memorial in Scranton, Pennsylvania, before departing for Pittsburgh, on April 17, 2024. Biden is traveling to Pittsburgh, Pennsylvania, to meet with steelworkers. (ANDREW CABALLERO-REYNOLDS)

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، پیش از عزیمت به پیتسبورگ، در در روز چهارشنبه۱۷ آوریل ۲۰۲۴ (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)، به عموی خود، کهنه سرباز جنگ جهانی دوم، «امبروز جی، فینیگان، جونیور» در یادبود کشته شدگان جنگ در «اسکرانتون» پنسیلوانیا، ادای احترام می کند

بایدن مدعی است که جسد عمویش هرگز پیدا نشده است، زیرا «آدم‌خوارهای زیادی» در محل سقوط او وجود داشته است

آقای بایدن در روز چهارشنبه در حین مبارزات انتخاباتی در پیتسبورگ درباره عمویش، دوم لیت امبروز جی فینیگان، صحبت کرد و توضیح داد که چگونه «عمو بوسی» هواپیماهای تک موتوره را به عنوان پروازهای شناسایی در طول جنگ به پرواز درآورده است.

آقای بایدن گفت که او "در گینه نو سرنگون شد" و افزود: "آنها هرگز جسد را پیدا نکردند زیرا قبلاً در آن قسمت از گینه نو آدمخوارهای زیادی وجود داشتند."

سوابق رسمی جنگ می گوید فینیگان زمانی کشته شد که هواپیمایی که مسافر آن بود دچار نقص موتور شد و در اقیانوس آرام سقوط کرد. در این سوابق اشاره ای به آدمخواری یا سرنگونی هواپیما نشده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا این احتمال را مطرح کرد:عمویی که در عملیات اقیانوس آرام در طول جنگ جهانی دوم خدمت می‌کرد، پس از سرنگونی هواپیمای او بر فراز گینه نو، قربانی آدم‌خوارها شده باشد.

«جو بایدن»(رئیس جمهورآمریکا) به همراه «پیج کوگنتی»(شهردار پنسیلوانیا) از یادبود جنگ کهنه سربازان در اسکرانتون، پنسیلوانیا بازدید کردند

«جو بایدن» این اظهار نظر را پس از بازدید از یک «بنای یادبود «سربازان گمنام»(مفقودالاثر) شده در «شهر دوران کودکی خود» در «اسکرانتون» پنسیلوانیا، و گذاشتن دست خود بر روی نام حک شده «آمبروز فینیگان» که هواپیمای او سرنگون شد و جسدش هرگز پیدا نشد، بیان کرد.

President Joe Biden has recounted a story about

بایدن به خبرنگاران گفت: "عمویم هواپیماهای تک موتوره، پروازهای شناسایی را بر فراز گینه نو انجام داد. او داوطلب شده بود زیرا کسی نتوانست به آن برسد. او در منطقه ای که در آن زمان آدم خوارهای زیادی در «گینه نو» وجود داشت، هدف گلوله قرار گرفت." در «اسکرانتون» لحظاتی پس از بازدید از بنای یادبود گرانیت.

آیا یکی از بستگان جو بایدن در طول جنگ جهانی دوم توسط آدمخوارها خورده شد؟ همانطور که ممکن است این سناریو دور از ذهن به نظر برسد، بایدن گفت که این امکان در هنگام بازدید از پنسیلوانیا در 17 آوریل وجود دارد.

بایدن در حین بازدید از اسکرانتون، زادگاه خانواده‌اش، برای سخنرانی، به دنبال یک یادبود کهنه سربازان محلی بود که در آن از عمویش، آمبروز جی. فینیگان، تجلیل می‌شود. فینیگان که «عمو بوزی» نام داشت، در طول جنگ جهانی دوم، زمانی که رئیس جمهور آینده کودکی نوپا بود، درگذشت.

خبرنگاران از بایدن در مورد دیدار یادبود قبل از سوار شدن به ایر فورس وان در فرودگاه بین المللی ویلکس-بار/اسکرانتون پرسیدند. بایدن گفت که هواپیمای عمویش بر فراز گینه نو سرنگون شد - و او به دلیل اینکه بقایای او هرگز پیدا نشد، آدمخواری را شناور کرد.

بایدن گفت: «او در منطقه‌ای که در آن زمان آدم‌خوارهای زیادی در گینه نو وجود داشت، هدف قرار گرفت. آنها هرگز جسد او را پیدا نکردند. اما دولت به عقب بازگشت... و آنها بررسی کردند و برخی از قطعات هواپیما و موارد مشابه را پیدا کردند."

بایدن گفت که او خدمت سربازی عمویش را با اظهارات گزارش شده رقیبش، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سال 2020 مقایسه می‌کند، مبنی بر اینکه نیروهای نظامی مشتی «مکنده» و «بازنده» هستند. (ترامپ گفتن این موضوع را رد کرده است، اما یکی از روسای کارکنان کاخ سفید، جان کلی، بعدا تایید کرد که ترامپ گفته است).

بایدن بعداً در همان روز، در حالی که در مقر United Steelworkers در پیتسبورگ صحبت می کرد، دوباره به آدمخواری اشاره کرد.

بایدن گفت: «او آن هواپیماهای تک موتوره را به عنوان شناسایی بر فراز مناطق جنگی به پرواز درآورد. و او در گینه نو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و آنها هرگز جسد را پیدا نکردند زیرا قبلاً وجود داشت - در واقع تعداد زیادی آدم خوار در آن قسمت از گینه نو وجود داشتند.

آیا ممکن است فینگان توسط آدمخوارها خورده شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد