پیراسته فر

خبری تحلیلی

پیراسته فر

خبری تحلیلی

قایق بادی پشت پنجره طبقه سوم آپارتمان برای وقوع سیل

آمارسیلابهای کشور (۶۰ کشته)را ازجمله «سیل امام زاده داوود»راهم ببینید تا ۸ مرداد ۱۴۰۱

آمادگی برای سیل با آماده کردن قایق بادی درطبقه سوم آپارتمان 

یک شهروند شیرازی، قایقی را برای فرار در زمان سیل پشت پنجره خانه‌اش آویزان کرد

آماده شدن برای سیل»خریدقایق بادی»برای نجات درسیلاب های احتمالی

 Komak Bashardoostane

نجات سیلزدگان باقایق بادی

کشف اجساد در زیرزمین مغازه‌ای در امامزاده داوود

سیل امام زاده داوود

سیل دروازه قرآن شیراز ۲۱ نفرکشته شدند

سیل دروازه قرآن شیراز  ۲۰۰ خودرو را با خود برد ۰۵ فروردین ۱۳۹۸

آمادگی برای سیل با آماده کردن قایق بادی 

 

ابتکاریک شهروندشیرازی برای رهایی ازسیل احتمالی

سیلاب بیش از ۲۰۰ خودرو را برد/شهروندان شیرازی از منازل خود خارج نشوند+تصاویر

سیل دروازه قرآن شیراز  ۰۵ فروردین ۱۳۹۸

آماده باش برای سیل با تهیه قایق بادی 

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:وقتی این شهروندشیرازی مطلع شدکه در مجموع در ۶۲ شهرستان از ۱۸ استان کشور شامل سیستان و بلوچستان، تهران، فارس، کرمان، هرمزگان، قم، سمنان، مازندران، یزد، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، گلستان، اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و مرکزی عملیات‌های امداد و نجات مربوط به سیل و آبگرفتگی به اجرا در آمد.

وسیل مرگبار دروازه قرآن شیراز را بیادآورد واینکه هواشناسی به همه استانها هشدارقرمز(آماده باش)داده تصمیم گرفت برای رهایی ازسیلاب احتمالی راه حلی پیداکندتا گرفتارامواج نشود.

افزایش آمار کشته‌شدگان و زمین‌گیری خودروها/ گل و لای به صحن امامزاده داود رسید

سیل امام زاده داوود(تهران)۲۲ فوتی و ۱۷ مفقودی و شماری مصدوم 

جاری شدن سیلاب و گل و لای در منطقه امامزاده داوود در شمال غربی تهران تاکنون ۲۲ فوتی و ۱۹ مفقودی و شماری مصدوم بر جای گذاشته است. در این حادثه تعدادی خودرو در گل و لای گیر کردند. گل و لای به برخی اماکن از جمله محوطه امامزاده نیر وارد شده. ...یک و نیم متر گل‌ولای در صحن‌های شمالی و جنوبی امام‌زاده / تخریب دیوار جنوبی امام‌زاده برای تخلیه گل‌ولای تا ۸ مرداد ۱۴۰۱.

آخرین آمار تلفات سیل امامزاده داوود/ 14 نفر مفقود شدند

آمار تلفات سیل۶۰ کشته تا ۸ مرداد ۱۴۰۱(شنبه)

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور از افزایش تعداد کشته شدگان سیل‌های روزهای اخیر به ۵۶ نفر خبر داد.

 «مهدی ولیپور» رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور درباره آخرین آمار جانباختگان سیلاب‌های ناشی از جریان هوایی مونسون در ایران گفت: شب گذشته بیشترین استان‌هایی که با «پدیده مونسون» و سیلاب‌های ناشی از آن درگیر بودند، استان‌های لرستان، چهارمحال بختیاری، اصفهان، یزد و تهران بودند. 

تعداد جانباختگانِ سیل به ۵۶ نفر رسید/ ۱۸ نفر همچنان مفقود هستند

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال افزود: متاسفانه باید به جمع آمار کشته شدگان قبلی ۳ نفر دیگر را هم اضافه کنیم؛ جمع هموطنانی که در این سیلاب‌ها جانشان را از دست داده‌اند به ۵۶ نفر رسیده است و مفقودین تابه حال ۱۸ نفر هستند.

ولیپور ادامه داد: تا به حال برای بیش از ۳۷۰۰ نفر اسکان اضطراری داشتیم و برای حدود ۱۵۰۰ نفر هم عملیات انتقال به نقاط امن انجام شد. در شرایط فعلی در برخی استان‌ها که از این سیلاب‌ها متاثر بودند مثل یزد و چهارمحال بختیاری بیشتر حوزه‌های عشایری تحت تاثیر این بارندگی‌ها هستند و همکاران و نجات گران ما در این مناطق حضور دارند و آماده امدادرسانی برای حوادث احتمالی هستند./منبع خبر ایلنا.

آمارتلفات سیل درتهران ۴۴ نفر

با شروع بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در استان تهران، شهرستان دماوند، پردیس، فیروزکوه، شمیرانات و منطقه امام زاده داوود شهر تهران درچار آسیب شدند.

امدادرسانی هلال احمر به بیش‌ از 3 هزار نفر در سیل استان تهران/ مجموع فوتی‌ها به 42 نفر رسید

«شاهین فتحی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در مصاحبه(۸ مرداد ۱۴۰۱) با خبرنگار فارس در تهران درخصوص امدادرسانی به مناطق سیل‌زده تهران، اظهار کرد: براثر شدت بارش‌های اخیر و وقوع سیلاب نیروهای امدادی بلافاصله به مناطق حادثه دیده اعزام و اقدام به خدمت رسانی کردند.

 دماوند یک نفر

وی گفت: روستاهای جبل، وسکاره، گل آهک، سربندان، جابان، هویر، کیلان و تیزآب در شهرستان دماوند براثر این سیل دچار حادثه شدند که ۱۲ نجاتگر و ۴۲ نیروی داوطلب هلال احمر به همراه ۸ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه کمکدار و یک دستگاه اتوبوس به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: در این حادثه یک نفر براثر سیل فوت کرده و ۲ نفر مصدوم شدند و به ۴۲۰ نفر اسکان و ۱۰۰ نفر امدادرسانی انجام شده است.

تلفات سیل امامزاده داوود۲۲ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: در منطقه امامزاده داوود(ع) نیز ۶۲۵ نفر از نیروهای نجاتگر، مربی و داوطلبان هلال احمر از استان‌های تهران، البرز و قزوین به محل آمده و ۷۵ دستگاه آمبولانس، خودروهای کمکی، حمل نیرو و امداد و نجات آورده شد که اقدام به کمک سیل‌زدگان و بهبود شرایط زندگی مردم منطقه کردند.

شمار قربانیان سیل امامزاده داوود به ۶ تن رسید؛ ۱۴ نفر مفقودی

فتحی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰۰ بسته غذایی، ۱۲ باب چادر، ۲۵۰ تخته پتو و ۲۴ تخته موکت به این منطقه انتقال یافت، افزود: تعداد آمار فوتی‌ها در سیل امامزاده داوود(ع) به 20 نفر رسید و براثر این حادثه ۱۱۰۸ نفر امدادرسانی شدند که در این کمک‌ها ۳۹ نفر درمان سرپایی و ۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و ۲۱ نفر اسکان یافته و ۸ نفر نیز مفقود شده‌اند.

 فیرورزکوه ۱۴ نفر

وی خاطر نشان کرد: سیل در شهرستان فیروزکوه به مناطق زرین دشت، مرزداران، آتشان و خمده خسارتی وارد کرد که ۲۷۱ نفر از نجاتگران استان‌های تهران، سمنان و مازندران به محل اعزام شدند و ۵۸ دستگاه آمبولانس، خودروهای حمل نیرو، ارتباطات، کمکدار و خودرو نجات به همراه بالگرد و همچنین قطار خط سمنان و دو دستگاه بتن بر جهت امداد رسانی انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: سیل فیروزکوه منجر به جان باختن ۱۴ نفر از هموطنان شد و نیروهای امدادی به ۴۷ نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی ارائه داده و ۷۹ نفر اسکان اضطراری داده شد و ۲ مصدوم نیز انتقال یافتند و به هزار و ۴۰۸ نفر امدادرسانی انجام شد.

جلال ملکی از کشف دو پیکر از سیلزدگان منطقه امام زاده داوود خبر داد و گفت با این اتفاق تعداد کل فوتی ها به ۲۲ نفر رسیده است.

 عشایر شمیرانات

فتحی به سیل و آبگرفتگی شهرستان شمیرانات اشاره کرد و افزود: ۶ نفر از نیروهای امدادی به روستاهای دشت لار، گرمابدر، رفنان، ناصرآباد، نیکنام ده، کنادعلیا و دو دستگاه کمکدار به محل اعزام و اقدام به امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه به ۸۱ خانوار در این روستاها امدادرسانی انجام شد، ادامه داد: نیروهای نجاتگر و داوطلین هلال احمر به ۳۲۶ نفر امدادرسانی داشته و با همکاری فرمانداری شمیرانات اقلامی مانند چادر و پتوی امدادی به عشایر و روستاهای حادثه دیده داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: تاکنون ۹۵۶ نجاتگر به همراه اعضای تیم سحر و ۱۴۶ دستگاه انواع خودرو امدادی، آمبولانس، قطار و بالگرد به محل اعزام و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم آسیب دیده از سیل امدادرسانی شده است.

تلفات انسانی سیل امام زاده داوود به ۲۲ نفر رسید

آخرین جزئیات سیل در امام‌زاده داوود

جلال ملکی(سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران) از کشف دو پیکر از سیلزدگان منطقه امام زاده داوود خبر داد و گفت با این اتفاق تعداد کل فوتی ها به ۲۲ نفر رسیده است.

شمیرانات و پردیس ۵ نفر

استاندار تهران امروز عصر بااشاره به اینکه امدادرسانی در مناطق سیل زده ادامه دارد افزود: یک نفر در شمیرانات و ۴ نفر در پردیس در اثر سیلاب جان خود را از دست داده اند.

وی همچنین گفت: به لحاظ تجهیزات منطقه اشباع شده و به لحاظ نیروی انسانی هم در روستای مزداران بیش از ۱۵۰۰ نفر از دستگاه‌های مختلف شامل هلال احمر، شهرداری ها و فرمانداری‌ها در حال خدمات رسانی هستند و کارها به سرعت پیش می رود.

آمار کل فوتی‌های استان 

به گزارش فارس، باتوجه به آمار فوتی های اعلام شده از مراجع رسمی تا بحال در استان تهران ۴۲ نفر در اثر سیل جان خود را از دست داده‌اند و کماکان امدادرسانی به مناطق سیل زده ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.