پیراسته فر

خبری تحلیلی

پیراسته فر

خبری تحلیلی

وزیرسپاه:آقای پزشکیان با سوادترین رئیس جمهور در تاریخ جهان است

آقای پزشکیان آدم خوبی است،من خاطره خوبی از ایشان هنگامی که رئیس بنیاد بودم دارم و واقعا مردم دوست، ساده زیست و متدین واقعی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه(امام جمعه تهران):به برادر عزیزمان دکتر پزشکیان،تبریک عرض می‌کنم، مخصوصاً با تعابیری که حضرت آقا(درمراسم تنفیذ) درباره ایشان داشتند(دانشمند فرزانه، صادق و مردمی)این نگاه رهبری به رئیس جمهور عزیزمان بسیار مغتنم است./۱۲ مرداد ۱۴۰۳

خوشبختانه نظری که رهبری به آقای پزشکیان دارد باعث می‌شود نیروهای نظامی، نیروهای سیاسی اصولگرا و همه طرفدار ایشان باشند

خبرآنلاین(۲۹ شهریور ۱۴۰۳): آقای پزشکیان تلاش دارد تا نهادهای نظامی، قضایی و مجلس را در کنار خود نگه دارد تا هم شعار وفاق ملی محقق شود و هم یک سدی در برابر تندروها ایجاد کند، شما این برداشت را از نوع مراودات رئیس جمهوری دارید؟

رفیقدوست: بعد از ترور هنیه، به مسئولان ایرانی گفته شد موبایل را از خودتان دور نگه دارید /انتقام از اسرائیل قطعا همین روزها انجام می شود

اولین وآخرین وزیر سپاه:الآن این نهادها را در کنار خود دارد، خوشبختانه نظری که رهبری به آقای پزشکیان دارد باعث می‌شود نیروهای نظامی، نیروهای سیاسی اصولگرا و همه طرفدار ایشان باشند. یک مقدار نسبت به انتصابات آقای پزشکیان اما و اگر ایجاد شده که به دلیل به کارگیری افرادی است که در ناآرامی‌های گذشته سهم داشتند.

رفیقدوست:با ایشان(دکترپزشکیان) مذاکره شده که دقت کند و به افرادی را که سابقه بدی داشتند پست ندهد. ما حرف نداریم همه اصلاح طلب باشند اما فردی که در ۱۴۰۱ یا در سال ۹۸ مشکل داشتند را به کار نگیرد. 

وقتی رفیقدوست پیش ژاپنی‌ها تار سبیل گرو گذاشت
رفیقدوست:من طرفدار این هستم که وفاق ملی حتما انجام شود، همیشه هم زمانی که به شدت من را اصولگرا می‌دانستند، معتقد بودم که ۲ دسته اصلاح‌طلب داریم. اصلاح‌طلب ولایتی و اصلاح‌طلب برانداز.

اصلاح‌طلب ولایتی با اصولگرا هیچ تفاوتی ندارد فقط در مشی اداره کشور نظرات دیگری دارد. یک تعدادی هستند که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند اما با اساس انقلاب مخالف هستند، ما با آنان مخالفیم.

خبرآنلاین: این روزها انتقادات زیادی به آقای پزشکیان درباره نوع ادبیاتشان و زبان بدنشان می‌شود، فکر می‌کنید رئیس جمهور باید قائل به رعایت پروتکل خاصی باشد؟

سردارمحسن رفیقدوست:خیر، من طرفدار همین سیستم هستم. آقای پزشکیان آدم خوبی است و با سوادترین رئیس جمهور در تاریخ جهان است. من خاطره خوبی از ایشان هنگامی که رئیس بنیاد بودم دارم و واقعا مردم دوست، ساده زیست و متدین واقعی است

«دکترمسعودپزشکیان»(فوق‌تخصص جراحی قلب) از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارد.

مراسم تحویل پاستور(کاخ ریاست جمهوری): دکترمسعودپزشکیان،آیت الله محمدی گلپایگانی(رئیس دفتررهبری)،محسن حاجی میرزایی(رئیس دفتردکترپزشکیان) و غلامحسین اسماعیلی(رئیس دفترآیت الله رئیسی)۷ مردادماه ۱۴۰۳ دکترمرندی نفر پشت سر حاجی میرزایی.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: آقای پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارند و تمام این‌ها باعث شده مردم طرف ایشان باشند ، سرمایه دکترمسعودپزشکیان، نگاه مثبت رهبر انقلاب به رئیس جمهور است که در اختیار آقای دکتر است.

پیام فتاح به مسعود پزشکیان: در سنگر ستاد اجرایی امام خدمتگزار مردم خواهم ماند

سه‌شنبه(۲ مرداد ۱۴۰۳ )نوشت:«سید پرویز فتاح »(رئیس اجرایی فرمان امام خمینی)پس از دیدار با پزشکیان، گفت: ما اطمینان خاطر دادیم که ستاد اجرایی فرمان امام که یک نهاد انقلابی زیر نظر رهبر انقلاب است با همه ظرفیت در کنار آقای پزشکیان خواهد بود. ایشان تردید نکنند که ظرفیت و امکانات ما در کنار دولت ایشان، حمایت خواهد کرد.


دیدارفرماندهان سپاه با رئیس جمهور

تصاویری ویژه از دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با پزشکیان

صبح یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار کردند.

جزئیات دیدار فرماندهان ارشد سپاه با پزشکیان+ عکس

سردارانی که با رئیس جمهورمنتخب(دکترمسعودپزشگیان) دیدارکردند:

۱-«سرلشکر حسین سلامی»(فرمانده کل سپاه)

۲-«سردار اسماعیل قاآنی» (فرمانده نیروی قدس سپاه)

۳-«سردار محمد پاکپور»(فرمانده نیروی زمینی سپاه)

۴-«سردار امیرعلی حاجی‌زاده»(فرمانده نیروی هوا فضای سپاه)

۵- «سردار علیرضا تنگسیری»(فرمانده نیروی دریایی سپاه)

۶- «سردار عبدالرضا عابد»(فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء)

۷- «سردار مجید خادمی» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه)

۸-«سردار محمد کاظمی»(فرمانده سازمان اطلاعات سپاه)

۹- «حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه 

دیدارفرماندهان سپاه با رئیس جمهور(پزشکیان)۲۴ تیر ۱۴۰۳

دیدارفرماندهان سپاه با رئیس جمهور(پزشکیان)۲۴ تیر ۱۴۰۳

رئیس جمهور منتخب با انتشار پیامی در فضای مجازی در خصوص این دیدار نوشت:

«یل یتار، طوفان یاتار، یاتماز حسینین پرچمی

در دیدار امروز برادران عزیزم در سپاه، پرچم مبارک آستان مقدس حضرت سید الشهدا علیه السلام را از ایشان هدیه گرفتم. پرچم آزادگان جهان امروز بر روی دوش ماست. علمدار این پرچم ماندن، همچون عباس علیه السلام عدالت خواهی، وفاداری، فداکاری و ادب می‌خواهد.»

تصاویری ویژه از دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با پزشکیان

دیدارفرماندهان نظامی و انتظامی با (دکترمسعود پزشکیان) رئیس‌جمهور منتخب .

تصاویری ویژه از دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با پزشکیان

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر: روزقیل هم فرماندهان نظامی و انتظامی با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند./۲۳ تیر ۱۴۰۳

تصاویری ویژه از دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با پزشکیان

دیدارفرماندهان نظامی و انتظامی با (دکترمسعود پزشکیان) رئیس‌جمهور منتخب ۲۳ تیر ۱۴۰۳

تصاویری ویژه از دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با پزشکیان

دیدارفرماندهان نظامی و انتظامی با (دکترمسعود پزشکیان) رئیس‌جمهور منتخب ۲۳ تیر ۱۴۰۳دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی با رئیس‌جمهور منتخب

دیدارفرماندهان نظامی و انتظامی با (دکترمسعود پزشکیان) رئیس‌جمهور منتخب ۲۳ تیر ۱۴۰۳

تصاویری ویژه از دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با پزشکیان

دیدارفرماندهان با رئیس جمهور

رئیس و قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری با پزشکیان دیدار کردند

آیت الله محمد محمدی گلپایگانی(رئیس دفتررهبری) و آیت الله سیدعلی اصغر حجازی(قائم مقام وفتررهبری) بعد از ظهر چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ با حضور در دفتر دکتر مسعود پزشکیان ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب برای کسب اعتماد مردم، اظهار امیدواری کردند که وی با توکل بر خدا و توسل به ائمه معصومین و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متنوع و متعدد کشور بتواند در ایفای مسئولیت سنگینی که بر عهده دارد، موفق باشد.

«حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری» خطیب این هفته نمازجمعه تهران(۱۲ مرداد ۱۴۰۳) در خطبه‌ اول نماز با اشاره به عظمت صحیفه سجادیه گفت: صحیفه سجادیه دریای بیکران و اقیانوس بی ساحلی از اسرار الهی است.

»حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری »در خطبه‌های اول نماز جمعه ۱۲ مردادماه در مصلای امام خمینی با اشاره انتخاب دکترپزشکیان به ریاست جمهوری گفت: «به برادر عزیزمان دکتر پزشکیان» انجام مراسم تنفیذ و دریافت حکم ریاست جمهوری بعد از انتخابات و اعتماد ملت از دست رهبر عزیز و عالیقدرمان را «تبریک عرض می‌کنیم» مخصوصاً با «تعابیری که حضرت آقا درباره ایشان داشتند» از جمله «تعابیری همچون فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند»این نگاه رهبری به رئیس جمهور عزیزمان بسیار مغتنم است.

امام جمعه موقت تهران افزود: در بیانات ایشان(رهبرانقلاب) در همان جلسه تعبیرهایی هم وجود داشت و فرمودند: «بیانات رئیس جمهور، عمیق و متقن و حاکی از پایبندی به مبانی حقیقی مردم‌سالاری اسلامی بود

ایشان در جلسه تحلیف هم شرکت کردند و سوگند خطیر را در پیشگاه قرآن و و در حضور نمایندگان ملت ابراز کردند. چه سوگند سنگین و پرمحتوایی است امیدواریم بار سنگین به توفیق الهی و این عهد بزرگ به سلامت و به عنایت الهی به مقصد برسد.

خطیب جمعه تهران گفت: «​​​​​​​در مجموع آنچه که در جلسات تحلیف و تنفیذ از دکتر پزشکیان شنیدیم مواضعی صریح، متقن، پخته و انقلابی بود در التزام به میثاق ملی یعنی قانون اساسی تا سند چشم‌انداز که ایشان سند را برای ما مرور کردند. چه سیاست‌های کلی نظام، التزام به آنها و برنامه هفتم. آنچه که در منشور جاودان مدیریت اسلامی در نهج البلاغه در نامه مالک اشتر هست شنیدن آن برای ما شوق انگیز است
وی افزود:رئیس جمهور حمایت جدی و قاطع از جبهه مقاومت که هم قبلا اعلام کرده بودند در این جلسه(تحلیف) با قوت بیشتری اعلام کردند، امیدوارم بر این عهد بمانند «در تحقق این آرمان‌های بزرگ همه ما در کنار ایشان هستیم. یار و یاور ایشان خواهیم بود، ائمه جمعه کشور، ستادها ، آحاد مومنین و نهادها به ایشان کمک خواهند کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: حالا که به حمدالله کار مشترک رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی برای تعیین هیات وزیران و مسئولان عالی دولت آینده شروع می‌شود این آزمون مهمترین آزمون و اولین آزمون جدی است که پیش روی رئیس جمهور قرار دارد و باید به اتفاق مجلس به سرانجام برسانند.

وی افزود: در اولین جلسه با مجلس جدید، رهبری عالیقدرمان، معیارها و شاخص‌هایی را برای عزیزانی که می‌خواهند مسئولیت‌ها را در عرصه‌های حساس خدمت بر عهده بگیرند تاکید کردند. رهبری فرمودند، افرادی امین، صادق، باایمان، امیدوار به آینده و دارای نگاه مثبت، متشرع، اشتهار به پاکدستی و صداقت، نداشتن سابقه سو، داشتن نگاه ملی و غرق نبودن در مسائل سیاسی و جناحی، کارآمد بودن شاخص‌هایی است که رهبر عزیزمان در آن جلسه بر این نکات تاکید کردند. امیدواریم حاصل این همکاری برای احراز شاخص‌ها و شایستگی‌ها دولت مطلوب برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت عاشقانه و خالصانه و صادقانه و بی‌منت به ملت عزیز فراهم شود.

وعده های عبدالملکی(وزیرتعاون)مناطق آزاد

وعده اشتغال زایی برای هر فرد، فقط با یک میلیون تومان، ساخت لامبورگینی توسط چند جوان، واگذاری کل زمین های کشاورزی به مردم جهت ساخت و سازدردولت سیزدهم

وعده های وزیر تعاون دولت رئیسی

روزنامه خراسان نوشت:بد نیست حالا که مسئولان دولت قبل باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند و برخی از آنان نیز مسئولیت را به نفر بعدی واگذار کرده اند، برخی از وعده‌های آقای عبدالملکی را مرور کنیم.

(ویدئو) ادعای ساخت لامبورگینی توسط چند جوان ایرانی
او در سال ۱۴۰۰ در بحبوحه رقابت های انتخاباتی مدعی شد دولت با ارزپاشی ۳۰۰ میلیون دلاری می تواند دلاری را که در آن زمان حدود ۲۳ هزار تومان بود، به کمتر از ۱۵ هزار تومان برساند و دو ماه در آن محدوده نگه دارد. در همان سال ها وعده اشتغال زایی برای هر فرد، فقط با یک میلیون تومان.

حجت‌الله عبدالملکی، استاد دانشگاه امام‌صادق و معاون اشتغال کمیته‌امداد، در یک برنامه تلویزیونی اینترنتی ادعا کرده که پنج جوان ایرانی خودرو لامبورگینی در ابعاد جهانی ساخته اند.

ساخت

«ساخت لامبورگینی توسط چند جوان»

وعده دیگر حجت الله عبدالملکی: واگذاری کل زمین های کشاورزی به مردم جهت ساخت

و ساز وعدم تاثیرگذاری تحریم ها بر اقتصاد ایران به دلیل فقدان ارتباط تجاری بین ایران و آمریکا از دیگر وعده ها و اظهارات شاذّی بود که وی مطرح کرد و بازخوردهای مختلفی در فضای مجازی داشت.

تیم اقتصادی
زنجیره حرف ها و ادعاهای عجیب و غریب عبدالملکی در دوره مسئولیت وی در دبیرخانه مناطق آزاد نیز ادامه یافت. ایشان در میانه مرداد سال گذشته مدعی شد بسته های سرمایه گذاری در مناطق آزاد ایران به اتاق های بازرگانی و رایزن های بازرگانی کشورهای مختلف ارائه شده است.
وی افزود: چینی ها کل بسته های سرمایه گذاری ایران را که شامل ۳۷۰ بسته بود یک جا در اردیبهشت ماه (۱۴۰۲) با خود بردند و گفت این بسته ها را به سرمایه گذاران چینی معرفی می کنم و فکر می کنم خیلی استقبال کنند. وی سپس ادامه داد: اتاق سرمایه گذاری خارجی امارات گفت تا ۱۰۰ میلیارد دلار آماده اند در ایران سرمایه گذاری کنند. تمام طرح ها را یک جا برده اند بررسی کنند و ما در حال رفت و برگشتیم.

حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار رسماً استعفا کرد
اکنون انتظار می رود پس از گذشت بیش از یک سال از آن زمان، ایشان پاسخ دهد که چه میزان واقعی از این عدد محقق شده است؟ نه کل آن که آیا ۱۰ درصدش هم محقق شده است؟ نه ۱۰ درصد که حتی مناطق آزاد یک درصد این رقم را جذب کرده  است؟ همان زمان به ایشان تذکر داده شد که این اعداد و وعده‌ها پوشالی است اما عجیب بود که ایشان متوجه آن نمی‌شود یا متوجه می‌شود و خدای نکرده وعده توخالی پشت تریبون رسمی می‌دهد.
روزنامه خراسان درادامه نوشت:از این دست وعده‌های ناشدنی و واضحا غیرممکن، در همان نشست خبری بسیار وجود دارد اما مسئله، این شخصِ تجربه‌شده نیست، بلکه مشکل نوعی از مدیریت و ارتقا در فضای مدیریتی است که در آن افراد براساس عملکرد و نتیجه‌بخشی وعده‌های گذشته ارتقا نمی‌یابند. افرادی که مشخصا در مسئولیت قبلی خود کار برجسته‌ای نکرده و قدم بزرگی برنداشته‌اند، به مسئولیتی دیگر گمارده می‌شوند.
همین امر باعث می‌شود تا در هر جایگاهی سخنان و وعده‌های بزرگ بدهند، چراکه می‌دانند کسی در مقامات بالاتر از آن ها چندان سوالی درباره تحقق آن وعده‌ها نخواهد کرد. عمق این مسئله در آن جاست که پای برخی گروه و باندبازی‌ها هم در میان باشد و مسئله‌ اصلی وفاداری باشد و نه توانمندی و کارآمدی. تجمیع این عناصر می‌شود وعده‌های مدیریتی بزرگ اما پوچ، عملکرد کوچک حتی با شکست و عقب نشینی و بهانه‌های بسیار برای افکار عمومی.

وعده های دولت چهاردهم
خراسان نوشت:حالا که در آغاز یک دولت جدید هستیم باید نسبت به این شکل مدیریتی حساس باشیم. باید هزینه سخنان و وعده‌های بزرگ و نشدنی را در رسانه افزایش داد تا افراد نتوانند افکار عمومی را فریب دهند. همچنین باید نسبت به عملکرد گذشته‌ هر مسئول جدید یا نامزد برای مسئولیت مهم، حساس بود، یعنی مقام بالاتری که قرار است چینش مدیران را به عهده بگیرد، باید نسبت به توانایی آن افراد پیشنهادی هم پاسخگو باشد و به همه نشان دهد که این مدیر جدید در مسئولیت‌های قبلی چه کارآمدی از خود نشان داده است. این جا باید انتظارات واقع‌بینانه همراه با آرمان‌گرایی معقول هم توسط آن مسئول بالاتر برای هر مسئولیت مشخص شود. این روش به معنای حرکت پلکانی مسئولان در مدیریت‌ها و براساس شایستگی آن هاست، یعنی با قراردادن این قاعده در راس انتصاب‌ها می‌توان امیدوار بود که به مرور مسئله‌ شایسته‌گزینی نیز حل و فصل شود.مجموعه این عناصر است که می‌تواند بخشی از این مشکل ناکارآمدی در مدیریت‌ها را حل کند اما این به یک تصمیم سیاسی در راس دولت و وزارتخانه‌ها هم نیاز دارد. متاسفانه برخی رویه‌های کنونی بازتولید همان روش‌های اشتباهی است که همیشه وجود داشته و فقط افراد و باندها در آن تغییر می‌کرده‌اند.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:منبع اخذشده:خبرآنلاین(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)می باشد+اصلاحات.

زاهدی وفا رای اعتماد نگرفت/ ماجرای جنجالی ثروت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی چه بود؟

«حجت الله عبدالملکی» وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه را با استعفا ترک کرد ، «محمدهادی زاهدی وفا» به عنوان سرپرست وزارتخانه معرفی شد.

زاهدی وفا موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان نشد / رییسی: زاهدی وفا از دو شرط مهم دانش و تجربه برخوردار است  / نماینده مخالف: دارایی وی ۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده است / نماینده موافق : رقبای وی بر پاکدستی و توان مدیریتی وی شهادت می دهند / زاهدی وفا : ما برای آحاد ملت ایران حداقل یک شغل ایجاد می‌کنیم

«محمدهادی زاهدی وفا» نتوانست رأی اعتمادمجلس رابگیرد

«زاهدی وفا» از مجلس رای اعتماد نگرفت

«زاهدی‌وفا» با ۱۳۶ رأی موافق، ۱۲۵ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع وزیر کار نشد.۱۲ مهر ۱۴۰۱

گزارش خبرآنلاین از جزئیات روز عجیب و کم سابقه مجلس / علت سه بار شمارش آرای نمایندگان در بررسی صلاحیت زاهدی وفا ، چه بود؟

رای بی اعتمادی مجلس به زاهدی وفا

گزارشی که قبل از برکناری عبدالملکی در اختیار دستگاه های نظارتی قرار گرفت ولی خوانده نشد!

وزیرتعاون بعداز عبدالملکی

مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد/کلید دار ساختمان آزادی مشخص شد

نمایندگان با ۱۷۶ رای موافق ، ۶۴ رای مخالف ، ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۵۸ نماینده حاضر در جلسه علنی مجلس موافقت خود را برای سپردن تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به«سیدصولت مرتضوی» اعلام کردند. ۵ رای نیز باطله اعلام شد./۲۷ مهر ۱۴۰۱

در متن استعفای عبدالملکی خطاب به رئیس‌جمهور آمده است: با سلام و تحیات و آرزوی توفیق و عافیت؛ ضمن تشکر از حسن‌نظر جنابعالی به اینجانب جهت تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قدردانی از اعتماد مجلس محترم شورای اسلامی«به‌منظور افزایش هماهنگی در دولت، استعفای خود را از این سمت اعلام می‌نمایم»

عبدالملکی از وزارت کار استعفا کرد
عبدالملکی در ادامه نوشته است: اینجانب در طول حدود ۳۰۰ روز فعالیت در این وزارتخانه، همه تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم عزیز کشور به‌کار بستم و از همراهی صمیمانه همکاران این وزارتخانه در این مدت تشکر می‌کنم. خود را سرباز کوچک نظام اسلامی و دولت مردمی می‌دانم و تا پای جان در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع آن و تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش خواهم کرد و از هیچ‌گونه خدمتی در این عرصه فروگذار نخواهم کرد ان‌شاءالله.۲۴ خرداد ۱۴۰۱

دستیاراجرایی رئیس دفتر رئیس جمهور(دامادرئیس جمهور)حسن مجیدی

«حسن مجیدی»(معاون) حاجی میرزایی 

دستیار اجرایی رئیس دفتر رئیس جمهور(حسن مجیدی) شد/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳)
«حسن مجیدی» در سال ۱۳۹۷ به عنوان قائم مقام شرکت ایرانگردی و جهانگردی از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی، منصوب شده بود.

عکس/ داماد پزشکیان در حاشیه سفر رئیس جمهور به عراق

حسن مجیدی(داماد رئیس جمهور)دستیار اجرایی رئیس دفتر رئیس جمهور شد.

عکس/ داماد پزشکیان در حاشیه سفر رئیس جمهور به عراق

«حسن مجیدی»(داماد مسعود پزشکیان)است درسفر به عراق

زهراپزشکیان(دختررئیس جمهور) درکنارسیدفاطمه طباطبایی(عروس امام خمینی)

رئیس جمهور با صدور حکمی(۷ مرداد ۱۴۰۳) دکتر محسن حاجی میرزایی به سمت رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب کرد.

مراسم تحویل پاستور(کاخ ریاست جمهوری): دکترمسعودپزشکیان،آیت الله محمدی گلپایگانی(رئیس دفتررهبری)،محسن حاجی میرزایی(رئیس دفتردکترپزشکیان) و غلامحسین اسماعیلی(رئیس دفترآیت الله رئیسی)۷ مردادماه ۱۴۰۳ دکترمرندی نفر پشت سر حاجی میرزایی

سوابق محسن حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش ‌و پرورش
محسن حاجی میرزایی(وزیر آموزش و پرورش) دولت دوم روحانی بود.

دیدار محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان

وزیرآموزش وپرورش(محسن حاجی میرزایی)  دردیداربا آیت الله مکارم شیرازی بهمراه(بهرام سرمست)  استاندارقم ۰۴ مهر ۱۳۹۸ 

انفجاربیسیم ها(درتشیع جنازه)شهدای انفجارپیجرها درلبنان

۲۴ ساعت بعدازانفجار پیجرها

پس از پیجر،دستگاه های بی سیم Icom مورد هدف موج دوم بمباران در لبنان قرار گرفت.

انفجار سیستم های انرژی خورشیدی در تعدادی از خانه های لبنان همزمان با انفجار دستگاه های بی سیم رخ داد.

هزاران دستگاه ارتباطی بی سیم مورد استفاده اعضای حزب الله لبنان را منفجر شد

رادیوهای بیسیم ICOM V82 در ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ در لبنان منفجر شدند
بعد البیجر، مواصفات أجهزة Icom اللاسلکیة المستهدفة بموجة التفجیر الثانیة فى لبنان (فیدیو) - اخبارک الان
پس از پیجر، مشخصات «دستگاه های بی سیم Icom» مورد هدف موج دوم بمباران در لبنان ، امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور ۲۰۲۴ ساعت ۲۱:۲۱

Slide 01

امروز لبنان شاهد موج دوم انفجار دستگاه های ارتباطی بود، ۲۴ ساعت پس از اینکه پیجر مورد هدف قرار گرفت، یک دستگاه واکی تاکی ICOM v82 بود.

بمب گذاری هایی که واکی تاکی های AECOM را در لبنان هدف قرار دادند

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:۲۴ ساعت بعدازانفجار پیجرهاامروز(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳)علاوه برانفجاربیسیم ها، انفجار سیستم های انرژی خورشیدی در تعدادی از خانه ها همزمان با انفجار دستگاه های بی سیم رخ داد.

 دفاع مدنی لبنان تایید کرد: در اثر انفجار دستگاه های ارتباطی بی سیم در جنوب لبنان، آتش سوزی در ۶۰ خانه و مغازه، ۱۵ خودرو، ده ها دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه اثر انگشت(حضوروغیاب کارمندان ودانشجویان) رخ داد.۲۸ شهریور ۱۴۰۳

صورة متداولة لأضرار ناجمة عن انفجار جهاز الووکی توکی فی بیروت الأربعاء (إکس)

همچنین آتش سوزی در داخل یک وسیله نقلیه در نبطیه و داخل تعدادی آپارتمان مسکونی، خودرو و یک موتور سیکلت رخ داد و یک دستگاه واکی تاکی در حین تشییع جنازه در جنوب لبنان منفجر شد.

تفجیرات لبنـان

انفجاربیسیم ها امروز چهارشنبه۲۸ شهریور ۱۴۰۳ لبنان (ناحیه ضاحیه)در اثنای تشیع جنازه شهدای ناشی ازانفجار پیجرهای دیروز سه شنبه۲۷ شهریور ۱۴۰۳

خبرگزاری لبنان نیز امروز - چهارشنبه اعلام کرد: انفجار سیستم های انرژی خورشیدی در تعدادی از خانه ها همزمان با انفجار دستگاه های بی سیم بوده است.

الوکالة الوطنیة اللبنانیة للإعلام تکشف عن إصابات بانفجار عدد من الأجهزة اللاسلکیة نوع إیکوم icom فی أیادی حاملیها وداخل المنازل فی لبنان
انفجار دستگاه های «واکی تاکی ایکوم» بخشی از مرحله بمب گذاری هایی بود که دستگاه های ارتباطی بی سیم مورد استفاده اعضای حزب الله را هدف قرار دادند.

مشخص است که «باتری واکی تاکی ICOM V82» بزرگ است و امکان قرار دادن مقدار بیشتری مواد منفجره را فراهم می کند که انفجارهای شدید و تعداد مجروحان را توضیح می دهد.

لقطة لأحد تفجیرات الیوم الأربعاء فی لبنان

وب سایت اکسیوس به نقل از دو منبع تأیید کرد که اشغالگری در پس این بمب گذاری ها بوده است: «اسرائیل هزاران دستگاه ارتباطی بی سیم مورد استفاده اعضای حزب الله لبنان را منفجر کرد» و حمله امروز مرحله دوم عملیات اطلاعاتی اسرائیل است. علیه شبکه ارتباطی حزب الله

این سایت درباره دلایل آن حمله سایبری گفت: هدف از بمباران لبنان متقاعد کردن حزب الله است که جدا شدن از حماس و دستیابی به توافقی جداگانه برای پایان دادن به درگیری ها به نفع آن است.

«هاشم صفی الدین» یکی از رهبران حزب الله، با جمله کوتاهی در پاسخ به آنچه در حال رخ دادن است، قاطعانه قول داد: «ما با «مرحله جدیدی» روبرو هستیم و مجازات در راه است.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:درانفجارپیجرها درلبنان(سه شنبه۲۷ شهریور ۱۴۰۳)حدود ۳ هزارنفرمجروح شدند، ۱۲ نفرکشته و حال ۲۰۰ نفرازمجروحین وخیم است

سالگرد ۳۶مین تأسیس (مؤسسه تنظیم و نشر) آثار امام خمینی

تصاویر امام خمینی، حاج سیدمصطفی وحاج احمدآقاخمینی و همسر امام خمینی و دختران امام خمینی  وبعضی دیگرازاعضای خانواده امام خمینی و همچنین وضوی امام خمینی درمرزکویت وایام تبعید امام خمینی را خواهیددید.

سالگرد ۳۶مین تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی  با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور و سیدحسن خمینی، تولیت موسسه تنظیم نشر آثار امام خمینی (ره)، روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در حسینیه جماران برگزار شد.

در این مراسم، رضا صالحی امیری وزیر میراث و فرهنگی، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری، حسین سیمایی صراف وزیر علوم و تحقیقات و حسین علایی نیز حضور داشتند.

مراسم سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سالگرد ۳۶مین تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

حسین سیمایی صراف،محمدرضا عارف،حجت الاسلام سید حسن خمینی

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سالگرد ۳۶مین تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

از سمت راست:حسین سیمایی صراف،محمدرضا عارف، سیده فاطمه طباطبایی ،حجت الاسلام سید حسن خمینی،حجت الاسلام دکتر علی کمساری(کرمانی)

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

۱۳سال  و۴  ماه تبعیدامام خمینی

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:​تصاویر امام خمینی، حاج سیدمصطفی وحاج احمدآقاخمینی و همسر امام خمینی و دختران امام خمینی  وبعضی دیگرازاعضای خانواده امام خمینی و همچنین وضوی امام خمینی درمرزکویت وایام تبعید امام خمینی را خواهیددید.

امام خمینی ۶اسفند۱۳۵۷:عازم حرکت(مقصد کشورکویت) شدم و آمدم به ــ البته تحت مراقبت دولت عراق ــ آمدم به سرحد کویت و در سرحد کویت هم همان فشاری که در آنجا بر دولت عراق بود بر دولت کویت هم بود. و آنها حتی اجازۀ اینکه ما عبور کنیم از این طرف شهر به آن طرف شهر هم ندادند. و من گله‌ای از هیچ کس ندارم؛ چون آنها ملتزم بودند به‌واسطۀ قراردادهایشان عمل کنند. و من نه از دولت عراق نه از دولت کویت گلایه‌ای ندارم. لکن خدای تبارک و تعالی تقدیری فرموده بود و ما غافل بودیم.

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

«سیده فاطمه طباطبایی»(همسرمرحوم حاج احمدآقاخمینی)عروس امام خمینی

سالگرد ۳۶مین تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سالگرد ۳۶مین تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

عکسی از حضور امام خمینی در کنار خانواده شان به مناسبت عید نوروز

امام خمینی درمیان اعضای خانواده

امام خمینی درکنارهمسرش

بترتیب از چپ:سیده فاطمه طباطبایی(عروس امام خمینی،مادرسیدحسن خمینی)،حجت الاسلام سیدحسن خمینی،حجت الاسلام دکتر علی کمساری(کرمانی)

سالگرد ۳۶مین تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

امام خمینی و حاج سیداحمدخمینی

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

حاج سیدمصطفی خمینی درکنارپدر(امام خمینی)شهر بورسا(ترکیه)

سالگرد ۳۶مین تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

​ایام تبعیدامام خمینی

سیدیاسرخمینی،سیدعلی خمینی وسیدحسن خمینی(فرزندان)حاج احمدآقاخمینی

اسفند ۱۳۵۷ حجت الاسلام سید حسن خمینی،،آیت الله شهاب الدین اشراقی،آیت الله  محمد رضا توسلی،  حجت الاسلام مسیح بروجردی، علی اشراقی و آیت الله شیخ حسن صانعی ( روی پشت بام منزل قم)

اوائل بازگشت حضرت امام خمینی از نوفل لوشاتو

عکس: حضور دختران امام خمینی(ره) در مراسم تنفیذ

صدیقه مصطفوی، فریده مصطفوی و زهرا مصطفوی دختران امام خمینی   مراسم تنفیذ رئیس جمهور (حجت‌الاسلام حسن روحانی ) ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ 

سالگرد ۳۶مین تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

حاج احمدآقاخمینی درکنارپدر(امام خمینی)

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

از راست: زهرا مصطفوی زهرا اشراقی(نوه امام و همسر محمدرضا خاتمی)، فاطمه طباطبایی(همسر مرحوم سید احمد خمینی)

سالگرد ۳۶مین تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳