پیراسته فر

خبری تحلیلی

پیراسته فر

خبری تحلیلی

قتل فجیع(ربیع عرایدی) فرزندسفیراسرائیل درنروز

 سر مقتول را بعداز کشتن ازتنش جداکردند و به منطقه دیگری بردند ودر نزدیکی یک مدرسه پرتاب کردند.پنجشنبه ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴(۲۴ خرداد ۱۴۰۳)

قتل فجیع «ربیع عرایدی» پسر ۴۳ ساله سفیر سابق اسرائیل در نروژ و ایسلند

مقتول«ربیع عرایدی»(۴۳ ساله) بود که به طرز هولناکی سرش را از بدنش جدا کردند و در «باسمات تیوون» انداختند. غارها...


سفیر سابق« نعیم آرایدا»

پلیس اسرائیل بامداد پنجشنبه تحقیقاتی را در مورد چگونگی مرگ ربیع عرایدی، ساکن «شهر المغار» (فرزند نعیم عرایدی)سفیر سابق اسرائیل در نروژ و ایسلند آغاز کرد.

قطعت جثته... مقتل نجل سفیر إسرائیلی سابق

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:سر «ربیع عرایدی» در باسمات طعون در شمال اسرائیل صبح امروز(۲۴ خرداد ۱۴۰۳) در نزدیکی ساختمان مدرسه در «بسمة طبعون»(بسمه طیعون) پیدا شد، در حالی که بقیه اعضای بدن او که تکه تکه شده بود در شهر«المغار» پیدا شد.

 سر مقتول بعداز کشتن ازتنش جداکردند و در نزدیکی مدرسه پرتاب کردند.

بلافاصله پس از قتل «ربیع عرایدی»، پیامی تحت عنوان "سازمان های جنایتکار"(التنظیمات الإجرامیة) پخش شد که در آن نوشته شده بود: "به شما هشدار دادیم که ارتباط خود را با سازمان جنایتکار قطع نکنید... پس از اینکه شروع به پخش مطالب تهدیدآمیز و خیانت کرد، او را کشتیم."

القتیل الذی عثر على أشلاء جثته فی بسمة طبعون ربیع عرایدی (43 عاماً) من سکان مدینة المغار

«ربیع عرایدی»(فرزندنعیم عرایدی)

«ربیح العریدی» ۴۳ ساله، ساکن شهر مرار در جلیل سفلی، توسط مهاجمان ناشناس به طرز وحشیانه ای کشته شد. صبح امروزپنجشنبه ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴(۲۴ خرداد ۱۴۰۳) سر مرد متوفی در حوالی ورودی مدرسه ای در روستای بسما تبون و بقیه اعضای بدن متلاشی شده در غارها پیدا شد. پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و هنوز مظنونی دستگیر نشده است. نعیم العریدی، پدر مقتول، به عنوان سفیر اسرائیل در نروژ و ایسلند کار می کرد و به مدت ۱۱ سال برنامه ای به زبان عربی را در کانال کشت نیوز ارائه می کرد. پدر در سال ۲۰۱۵ درگذشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد