پیراسته فر

خبری تحلیلی

پیراسته فر

خبری تحلیلی

افشاگری قاضی زاده هاشمی:جلیلی برنامه های شهیدرئیسی راقبول نداشت،دعوتش رانپذیرفت

قاضی زاده هاشمی:​من تنهاکاندیدای کابینه شهیدرئیسی درانتخابات هستم و ادامه دهنده راه او.

افشاگری قاضی‌زاده هاشمی از سعیدجلیلی : کسی که شهیدرئیسی را آزارداده،تلاشش درایجاداختلال دربرنامه های شهیدرئیسی بود، دعوت به همکاری با دولت رئیسی را نپذیرفته،برنامه های رئیسی راقبول نداشته ،الآن حق ندارد بگوید من ادامه دهنده راه شهید رئیسی هستم.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح امروز شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار کرد: به‌خاطر شهادت آیت الله رئیسی و تیم همراهش، این انتخابات به‌صورت ناگهانی در حال برگزاری است و همه نامزد‌های انتخابات بدون پیش فرض کوتاه مدتی وارد این جریان شدند. 


خبرگزاری میزان نوشت:قاضی زاده هاشمی درباره اینکه چرا نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است، گفت: از من دعوت شد تا در انتخابات حضور پیدا کنم، برای اینکه در تیم رئیس جمهور بودم، با شبکه بزرگی از نخبگان و بدنه جوانان در دولت و بیرون دولت در ارتباط هستم.

وی گفت: نخست تلاش کردیم یک نفر از دولت انتخاب شود و خدمت اقای مخبر رسیدیم، از ایشان خواستیم در انتخابات حاضر شوند و بعد قرار شد دو نفر‌ از علما به عرصه بیایند که نیامدند. تا روز اخر که دیگر کسی از دولت نیامد؛ لذا ثبت‌نام کردم. «بنده با شهید رئیسی هم قسم شدم تا اگر اعتماد مردم به بنده تعلق گرفت از آبروی وی دفاع کنم».

قاضی زاده هاشمی درادامه گفت: «بنده دنباله دار او (شهیدرئیسی)هستم و نگاه او را در دولت مردم و خانواده ادامه خواهم داد.» 

افشاگری قاضی زاده هاشمی:«سعیدجلیلی برنامه های آیت الله رئیسی راقبول نداشت، دعوت شهیدرئیسی رابرای همکاری بادولت رانپذیرفت».

قاضی‌زاده هاشمی: نگاه شهید رئیسی را ادامه خواهم داد/ همگی به نفع فردی که شایسته است کنار می‌روند

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:این متن پیاده شده سخنرانی «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»( ۲۶ خرداد ۱۴۰۳)است : کسی که شهیدرئیسی را آزارداده،تلاش می کرده...ایجاداختلال می کرده، دعوت به همکاری با دولت رئیسی شده و نپذیرفته،،برنامه های رئیسی راقبول نداشته،حاضرنشده ازخودش بگذرد ودرکناراین تیم(کابینه سیزدهم)قراربگیرد،الآن حق ندارد بگوید من امتدادراه شهید رئیسی هستم.

قاضی‌زاده: همه به نفع اصلح کنار می‌روند

این فرازازسخنان قاضی زاده هاشمی را خبرگزاری میزان ننوشت.

سقوط هلیکوپترحامل آیت الله سیدابراهیم رئیسی

​ساعت  ۱۳ ظهر روز یکشنبه(۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)بالگرد حامل رئیس جمهور سقوط کرد(گُم شده بود)ازصفحه راه دار ناپدیدشد وروز بعداجساد ولاشه هواپیما پیداشدند.

ازسمت چپ:استاندارآذربایجانی شرقی(مالک رحمتی)،رئیس جمهور(رئیسی)،مهردادبذرپاش(وزیرراه وشهرسازی)،حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم(امام جمعه تبریز) وحسین امیرعبداللهیان(وزیرامورخارجه).

بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی»درساعت ۱۳ روز یکشنبه(۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر افتتاح «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در «منطقه جنگلی دیزمار» بین روستای« اوزی و پیر داوود» ظهر روز گذشته (یکشنبه -۳۰ اردیبهشت) دچار سانحه شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد