پیراسته فر

خبری تحلیلی

پیراسته فر

خبری تحلیلی

مرگ ۹ نفردرآتش سوزی بیمارستان قائم رشت

حادثه آتش سوزی بیمارستان قایم رشت به ساعت ۱۳: ۰۱ بامداد سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

مدیربیمارستان قائم رشت برکنارشد

آتش سوزی دربیمارستان قائم رشت

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تشریح جزئیات مربوط به حادثه بامداد امروز بیمارستان قائم رشت و وضعیت مصدومان و جانباختگان آن گفت : ۹ بیمار بیمارستان در این حادثه جان باختند.

اسامی فوتی حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان(دکتر محمدتقی آشوبی) با اعلام اسامی بیماران فوتی حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم گفت: آمار فوتی‌های تا کنون ۹ نفر می باشد: ابوطالب صادقی، زهرا قربان شیرودی، صغری صفری، معصومه اصغرنیا، محمد منتظری، محمدرضا اسدی، شهبانو راحت پیشه، آسیه جعفرزاده و لیلا جعفری در پی حریق بیمارستان قائم رشت جانشان را از دست دادند.

۱۴۲ بیماران بستری دربیمارستان قائم رشت به مراکز درمانی منتقل شدند

بازدید استاندارگیلان(عباسی) از بیمارستان سوخته (قائم)رشت

۱۵ مصدوم آتش سوزی بیمارستان خصوصی قائم رشت به مراکز درمانی دیگر منتقل شدند

مرگ 8 بیمار بیمارستان قائم رشت در آتش سوزی هولناک  + جزییات

دکتر محمدتقی آشوبی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات بیشتری از حریق مهیب بیمارستان خصوصی ۲۵۰ تختخوابی قائم(عج) رشت اظهار کرد: از همان دقایق نخست وقوع حریق در بیمارستان، قرارگاه عملیاتی انتقال، بستری و ادامه درمان بیماران را فوری و اضطراری در دستور کار قرار داد.

هشت بیمار بیمارستان قائم در پی حریق جان باختند

بیمارستان قائم رشت

افزایش فوتی های حریق بیمارستان قائم به 9 نفر

دکترمحمدتقی آشوبی  با بیان اینکه از زمان اطلاع به اورژانس تا صبح امروز همزمان با عملیات اطفاء، عملیات انتقال بیماران آغاز شد، اضافه کرد: در زمان وقوع آتش‌سوزی ۱۴۲ بیمار در بیمارستان بستری بودند که ۱۰۹ بیمار در بخش‌ عادی و ۳۳ بیمار در بخش‌های ویژه بستری بودند.

آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت مهار شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمامی بیماران از محل بیمارستان منتقل شده‌اند، گفت: ۹ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند که علت فوت توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

آتش سوزی در بیمارستان قائم رشت

وی بیان کرد: بیماران این بیمارستان به مراکز درمانی مختلف از جمله بیمارستان های پورسینا، رازی، ولایت، حشمت، الزهرا، پیروز لاهیجان، پارس، آریا و سه نفر هم به بیمارستان صومعه‌سرا منتقل شدند.

مدیر بیمارستان قائم رشت برکنار می‌شود

استاندار گیلان بامداد امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید میدانی از محل حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام ۱۴۲ بیمار بستری در بیمارستان قائم رشت که بامداد امروز دچار آتش سوزی شد به سایر مراکز درمانی رشت منتقل شدند.

۱۴۲ بیماران بستری دربیمارستان قائم رشت به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیمارستان بین المللی قائم رشت با حضور رحیمی افتتاح شد

برکناری مدیربیمارستان قائم رشت

سلمان اسحاقی(عضو کمیسیون بهداشت و درمان و سخنگوی این کمیسیون): در بررسی‌های اولیه ما متوجه شدیم که دود از لوله‌های بخش تاسیسات به مهم‌ترین بخش تنفسی و مهم‌ترین بخش احیای یک بیمار یعنی ICU و CCU به راحتی قابل انتقال بود و همچنین نکته دیگری که باید بررسی شود در خصوص استفاده از تجهیزات و تاسیسات بکار گرفته در بیمارستان است.باید میزان آموزش و توانایی پرسنل این بیمارستان هم بررسی شود.

IMG_20230503_135734_342-111
«برکناری دکترمحمد حسن نژاد شریفی»(مدیربیمارستان قائم رشت)
سید محمود حسینی‌پور(سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری): در بیمارستان قائم (عج) رشت، کوتاهی مدیریت بیمارستان به طور کامل مشهود است که در این راستا تصمیم به برکناری مدیر آن گرفته شد؛ ضمن اینکه در حوزه نظارتی هم ترک فعل‌هایی بوده که طی گفت و گویی که با استاندار گیلان داشتم، برخی از مدیران عزل خواهند شد./۳۰ خرداد ۱۴۰۳

رئیس جمهورموقت(دکترمخبر)دربیمارستان قائم رشت ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:«بیمارستان قائم  رشت» درجاده رشت-فومن:روبروی دخانیات رشت قراردارد،این بیمارستان یک مرکزدرمانی لاکچری  گیلان می باشدکه با سرمایه گزاری متخصصان وهمکاری پروفسورمجیدسمیعی در۲۰ فروردین ۱۳۹۲  افتتاح شده است.

بخش های جدید بیمارستان بین المللی قائم رشت افتتاح شد

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربّع و با زیربنایی بالغ بر ۲۷۰۰۰ متر مربّع در شش طبقه در شهر رشت واقع شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد