پیراسته فر

خبری تحلیلی

پیراسته فر

خبری تحلیلی

آتش‌سوزی(مجموعه بازی‌های آرکید)گجرات هند۳۰ نفرکشته شدند

سازه فرو ریخت ومردم زیرآوارگرفتارشدند

بیش از ۳۰۰ نفر در سازه دو طبقه در شهربازی و پارک تفریحی TRP بودند.

آتش‌سوزی «مجموعه بازی‌های آرکید» در «ایالت گجرات» هند، ۲۵ می ۲۰۲۴
آتش سوزی بخشی از یک پاساژ در غربی ترین ایالت گجرات هند را نابود کرد.

این مجموعه، یک مرکز بازی و سرگرمی هیجان انگیزبود که نوجوانان از فعالیت هایی مانند بولینگ، کارتینگ و ترامپولین لذت می بردند.


این عکس هوایی که در۲۵ می ۲۰۲۴ گرفته شده است نشان می دهد که آتش نشانان تلاش می کنند آتشی را که در یک مرکز تفریحی در راجکوت در ایالت گجرات هند رخ داده است خاموش کنند. – عکس خبرگزاری فرانسه

This aerial photograph taken on Saturday shows firefighters trying to extinguish a fire which broke out at an amusement park facility in Rajkot, in India's Gujarat state. AFP

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:آتش‌سوزی در یک پارک تفریحی در «ایالت گجرات» هند روز شنبه ۲۵ مه ۲۰۲۴(۵ خرداد ۱۴۰۳)اتفاق افتاد منجربه کشته شدن ۳۰ نفر شد که بیشتر آنها کودک بودند.

India: At least 20 dead in fire at amusement arcade in Gujarat - The  Arabian Stories News

این مجموعه، یک مرکز بازی و سرگرمی هیجان انگیزبود که نوجوانان از فعالیت هایی مانند بولینگ، کارتینگ و ترامپولین لذت می برند.

At least 27 people, including nine children, killed by fire at children's  arcade in Gujarat, India | Sky News Australia

 آتش سوزی هولناک یک سازه را فرا گرفته است و دود سیاه به آسمان می ریزد.Firefighters try to extinguish a fire which broke out at an amusement park facility in Rajkot, in India’s Gujarat state on May 25, 2024. — AFP

رادیکا بهارای، افسر ارشد پلیس پس از ارائه آمار به روز شده تلفات، به خبرنگاران گفت: "اجساد غیرقابل شناسایی سوخته شده اند و از این رو شناسایی آنها دشوار خواهد بود."

Rescuers remove the body of a victim from a burned gaming zone after a fire, in Rajkot, on Saturday. REUTERS

بیم آن می رود که قربانیان بیشتری همچنان زیر لاشه هواپیما(شهربازی) محبوس باشند.

«راجو بهارگاوا»(کمیسر پلیس منطقه راجکوت) در ایالت غربی «گجرات» به خبرگزاری فرانسه گفت که ۲۴ نفر در این جهنم جان خود را از دست داده اند که «عمدتاً کودکان» بودند و ۱۲ نفر دیگر در بیمارستان بستری شدند.

وی گفت: پلیس چهار نفر از افراد مرتبط با منطقه بازی را برای بازجویی بازداشت کرده است. ما در تلاش هستیم تا جزئیات بیشتری در مورد مالکان این مرکز بدست آوریم.

A view shows a burned gaming zone after a fire, in Rajkot, on Saturday. REUTERS

این آتش سوزی بعد از ظهر روز شنبه(۵ خرداد ۱۴۰۳) زمانی رخ داد که پاساژ مملو از کودکان و جوانان بود. مقامات می گویند که تحت کنترل قرار گرفته است.

«ایلش خر» افسر آتش نشانی راجکوت به خبرنگاران گفت که بیش از ۳۰۰ نفر در سازه دو طبقه در شهربازی و پارک تفریحی TRP بودند که آتش سوزی در تعطیلات آخر هفته تابستان رخ داد.

وی گفت: «مردم به دلیل فروریختن یک سازه موقت در تأسیسات در نزدیکی ورودی محبوس شدند و بیرون آمدن مردم را با مشکل مواجه کرد.

وی افزود که شعله های آتش به دلیل مواد قابل اشتعال آن به سرعت گسترش یافت.

تصاویر از این صحنه یک سازه فلزی موجدار را نشان می‌دهد که عمدتاً خراب شده است.

گجرات، ایالت زادگاه نارندرا مودی، نخست وزیر هند است که در پستی در X نوشت: «به شدت از حادثه آتش سوزی در راجکوت ناراحت هستم. افکار من با همه کسانی است که عزیزان خود را از دست داده اند. دعا برای مجروحان.»

در سال ۲۰۲۲، پس از وقوع آتش سوزی بزرگ در یک ساختمان تجاری چهار طبقه در شهر، حداقل ۲۷ نفر کشته و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

در سال ۲۰۱۶، بیش از ۱۰۰ نفر پس از یک انفجار مهیب در هنگام نمایش آتش بازی ممنوع در ایالت جنوبی کرالا کشته شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.