پیراسته فر

خبری تحلیلی

پیراسته فر

خبری تحلیلی

برافراشته شدن(پرچم فلسطین)درپارلمان فرانسه وایتالیا

دراعتراض به جنایات اسرائیل درغزه:درپارلمان فرانسه و ایتالیا پرچم فلسطین برافراشته شد(۸ خرداد ۱۴۰۳)

 یکی از نمایندگان«پارلمان فرانسه» هنگام سخنرانی یکی دیگر از نمایندگان،«پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورد» که نیروهای امنیتی به سرعت به او نزدیک شدند و پرچم را از دست او گرفتند.

پرچم فلسطین در پارلمان فرانسه


رئیس مجلس ملی فرانسه پس از آن که «سباستین دلوگو»(Sebastien Delogu ) معاون حزب چپ‌گرای «لافرانس اینسومیز» (LFI) پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورد

معبر رفح: أخبار الیوم - فرانس 24

تا توجه را به «بمباران غزه(رفح)توسط اسرائیل» جلب کند، «مجلس سفلی» را به حالت تعلیق درآورد.

Le député LFI Sébastien Delogu à l'Assemblée nationale à Paris, le 28 mai 2024. (ANDREA SAVORANI NERI / AFP)

«سباستین دلوگو»(معاون LFI در مجلس ملی پاریس)سه شنبه ۲۸ مه ۲۰۲۴(۸ خرداد ۱۴۰۳)

سوال در مورد وضعیت غزه نمایندگان مجلس در حالی که «دیلوگو» را "غیرقابل قبول" اعلام کرد، قبل از اینکه گاردهای امنیتی پرچم و نماینده را از پارلمان خارج کنند، دلوگو را تشویق کردند و تشویق کردند. LFI بعداً در X پست کرد: "ما صدای صلح را در همه جا و همیشه به صدا در خواهیم آورد."

«ییل براون-پیوت»(رئیس مجلس ملی) در حالی که جلسه را به حالت تعلیق درآورد و معاون سباستین دلوگو را کنار گذاشت، گفت: «این قابل تحمل نیست» حقوق دلوگو نیز به مدت دو ماه به نصف کاهش یافت.

French MP Sébastien Delogu interrupts a junior minister's statement on Gaza by waving the Palestinian flag in response to Israel's latest deadly bombardment

شوک جهانی پس از حمله هوایی اسرائیل به اردوگاه چادری رفح که ده ها کشته برجای گذاشت.

Italian MPs wave Palestinian flag in parliament

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:نمایندگان درپارلمان ایتالیا پرچم فلسطین را به اهتزازدرآوردند

Several MPs from Italy's opposition Five Star Movement brandish five Palestinian flags and a peace flag in the lower Chamber of Deputies on May 28, 2024 in Rome's Montecitorio palace during a discussion on the Middle East crisis, as their colleague Riccardo Ricciardi speaks, calling on Italy to recognise the state of Palestine. - AFP PIC

چندین نماینده از مخالفان «جنبش پنج ستاره ایتالیا»، پنج پرچم فلسطین و یک پرچم صلح را در ۲۸ مه ۲۰۲۴ در کاخ مونتسیتوریو رم در حین بحث در مورد بحران خاورمیانه به اهتزاز در می آورند، در حالی که همکار آنها« ریکاردو ریکاردی» از ایتالیا صحبت می کند. به رسمیت شناختن کشور فلسطین - AFP PIC
رم: چندین نماینده از مخالفان جنبش پنج ستاره ایتالیا روز سه‌شنبه(۸ خرداد ۱۴۰۳) در جریان بحث درباره بحران خاورمیانه پرچم‌های فلسطین را در پارلمان به اهتزاز درآوردند.

AFPpix

آنها در حالی که همکارشان «ریکاردو ریکاردی» در حال سخنرانی بود، پنج پرچم و یک پرچم صلح را در اتاق پایین نمایندگان برافراشتند و از ایتالیا خواستند کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

ریکیاردی گفت: «ما هرگز نباید از تشخیص شانس یک جامعه برای تجمع حول یک پرچم هراس داشته باشیم.

وی «استانداردهای دوگانه» دولت راست‌گرای نخست‌وزیر «جورجیا ملونی» را به دلیل ابراز حمایت از راه‌حل تشکیل دو کشور برای فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها، اما ممتنع از قطعنامه سازمان ملل در اوایل ماه جاری درباره عضویت کامل فلسطینی‌ها در سازمان جهانی محکوم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.