پیراسته فر

خبری تحلیلی

پیراسته فر

خبری تحلیلی

بمباران مدرسه(السردی)اردوگاه آوارگان(النصیرات)نوارغزه۴۰ شهید

شهادت ۷۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته(نوارغزه)

در ۲۴۴ مین روز طوفان الاقصی.

وزارت بهداشت غزه :اسرائیل، طی ۲۴ ساعت گذشته، شش جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۶۸ نفر و زخمی شدن ۲۳۵ نفر دیگر شدکه با احتساب این آمار جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۶ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین آمار مجروحان غزه را ۸۳ هزار و ۳۰۹ نفر اعلام کرد.

این وزارتخانه اضافه کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده‌اند که به دلیل تجاوزهای مستمر اسرائیل، نهادهای امدادرسان قادر به انتقال آنها نیستند.

بمباران مدرسه "السردی"اردوگاه آوارگان در "النصیرات" درنوارغزه

کشته‌شدگان در اصابت موشک به یک «مدرسه سازمان ملل» در غزه

​ توپخانه اسرائیل، «شمال نصیرات، منطقه المغرقه، الزهرا و اردوگاه البریج »در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

در ۲۴۴ مین روز طوفان الاقصی

بمباران مدرسه "السردی"اردوگاه آوارگان  در "النصیرات" درنوارغزه
 حمله به مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی ۴۰ شهید برجای گذاشت

مدرسه الساردی، اردوگاه ۲، در نصیرات، نوار غزه، ۶ ژوئن ۲۰۲۴(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)

حمله موشکی اسرائیل به یکی از طبقات مدرسه راهنمایی «الساردی» در کمپ ۲ در منطقه نصیرات در مرکز نوار غزه، در کشتار جدیدی که منجر به کشته شدن بیش از ۳۷ نفر و ده ها نفرزخمی شدن شد.

«اردوگاه النصیرات»(نوارغزه)

این تلفات اولیه احتمالا افزایش می یابد و رسانه های فلسطینی گزارش دادند که توپخانه اسرائیل، «شمال نصیرات، منطقه المغرقه، الزهرا و اردوگاه البریج »در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

در نتیجه هدف قرار گرفتن خانه ای متعلق به خانواده الدولی در مجاورت ورودی اردوگاه آوارگان بوریج در مرکز نوار غزه، دو شهروند نیز کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند.

تیم های پزشکی و پدافند غیرنظامی فلسطین اجساد ۳ کشته و ده ها مجروح را از زیر آوار خانه خانواده درویش که هدف هواپیماهای اشغالگر در شرق اردوگاه مغازی در مرکز نوار غزه بود، بیرون آوردند.

هواپیماهای کوادکوپتر در مجاورت خیابان ۲۰، در شرق اردوگاه نصیرات، آتش گشودند و در شرق اردوگاه های مغازی و بوریج، هواپیماهای اسرائیلی به شدت محله های غرب شهر رفح را هدف قرار دادند بمباران همچنین یک انبار را در خیابان الجعفراوی در دیرالبلاح هدف قرار داد. تیراندازی از سوی «هواپیماهای کوادکوپتر» اسرائیلی در مجاورت «کارخانه حماده» در جنوب شرقی «اردوگاه نصیرات» در مرکز نوار غزه زیر نظر گرفته شد.

هواپیماهای اسرائیلی همچنین خانه ای برای خانواده «ابوبطیحان» در مجاورت «مسجد ابوعبیده» در کمپ ۲، در جنوب «اردوگاه نصیرات» را هدف قرار دادند. هواپیماهای اشغالگر خانه ای را در شهر «القراره» در شمال شرقی «خان یونس» در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

A man cries as injured Palestinians, including children, are transferred to al-Aqsa hospital after an Israeli attack on al-Magazi refugee camp in central Gaza.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:رسانه های عربی میزان تلفات «مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی(السردی)را ۴۰ نفرنوشته اند واحتمال افزایش این آمارهم بعیدنیست تعداد زیادی از مجروحان نیز به «بیمارستان شهدای الاقصی» و«بیمارستان العوده» منتقل شدند.

ادامه جنایت صهیونیست‌ها/ حمله به مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی ۲۹ شهید برجای گذاشت

ایرنابه نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین نوشت: مدرسه «السردی» که آوارگان را در اردوگاه ۲ در «النصیرات» در مرکز نوار غزه در خود جای داده بود، هدف حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
این مدرسه وابسته به آژانس امداد و اقدام سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به «آنروا» بوده که هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت.

این جنایت ساعاتی پس از انتشار تازه‌ترین قربانیان جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی در نوار غزه انجام گرفت.

وزارت بهداشت غزه روز چهارشنبه۵ ژوئن ۲۰۲۴(۱۶ خرداد ۱۴۰۳) در دویست و چهل و سومین روز جنگ، از افزایش شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۶ هزار ۵۸۶ تن خبر داد.

به گزارش ایرنا، این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، چهار جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۳۶ نفر و زخمی شدن ۱۱۵ نفر دیگر شد.

وزارت بهداشت غزه افزود: با احتساب این آمار جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۶ هزار و ۵۸۶ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۸۳ هزار و ۷۴ نفر اعلام کرد.

وزارت بهداشت غزه اضافه کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده‌اند که به دلیل تجاوزهای مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امدادرسان قادر به انتقال آنها نیستند.

با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد